Bouwjaar | 18-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.641 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SK-820-N Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.641 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SK-820-N Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mikesautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinses Margrietstraat 1 |
Postcode | 2983 ED |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13543099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mikesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 980 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.530 kg
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
CO2-uitstoot: 127 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 1): Basis Pakket: Standaard bij elke auto
Dit afleverpakket bevat: APK keuring, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Kwart tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
Mini One 1.6 Chili 75Pk uit September 2012 met 93.641 Dkm bevindt zich in nette staat. Auto heeft een complete onderhoudshistorie. Auto is voorzien van de volgende gemakken: Elektrische ramen en spiegels, Airco, Radio Cd Speler, Centrale deurvergrendeling met Afstandsbediening(2stuks), ABS, Airbag voor en zijkant.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13.2 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 96.- per kwartaal.
Wilt u komen kijken en een proefrit maken? Dan horen wij dat graag van u zodat wij de auto alvast helemaal rijklaar kunnen maken voor u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.