Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.407 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 51-SFJ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 6.444,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.407 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 51-SFJ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Helder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergweg-Zuid 163 |
Postcode | 2661 CT |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33336969 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhelder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard afleverpakket: Prijs inclusief auto te naam stellen en GEEN afleverkosten en/of kosten rijklaar maken.
Hierbij bieden wij een zeer nette Mini Mini 1.6 One MINIMALIST uit 09-2011 aan. De auto rijdt en schakelt goed en ziet er zowel van binnen als van buiten netjes uit. Er staat maar 121407 km, met logisch Nationale Auto Pas Certificaat (NAP), op de teller en de auto wordt met nieuwe apk keuring afgeleverd.
De genoemde prijs in de advertentie is inclusief gratis op naam zetten en wij rekenen GEEN aflever- en/of kosten rijklaar maken!
Voor INFORMATIE EN/OF VRAGEN over deze occasion kunt u telefonisch contact opnemen met onze verkoopadviseur via telefoonnummer 06 - 33 33 69 69, of per email info@autobedrijfhelder.nl.
AUTO INRUILEN? Dat is altijd mogelijk!
PROEFRIT MAKEN? U bent welkom!
AUTO FINANCIEREN? Neem contact op met onze verkoopadviseur voor de mogelijkheden.
OPENINGSTIJDEN -UITSLUITEND OP AFSPRAAK-
Ma t/m Vr: 10:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:30
Zondag: Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.