Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.400 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 79-RK-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 1.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.400 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 79-RK-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O. Kwarten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koning Willem-Alexanderlaan 39 |
Postcode | 2761 HK |
Plaats | Zevenhuizen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14417244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hokwarten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij Handels Onderneming Kwarten is inruil van auto, motor, boot, aanhanger en caravan mogelijk!
Handels Onderneming Kwarten is begonnen in 2016 na jarenlange ervaring als auto- inkoper voor diverse autobedrijven. Ik vond het tijd worden om op eigen benen te gaan staan en zie daar... 10 jaar later heb ik een groeiend allround autobedrijf!
Doordat we de kosten zo laag als mogelijk houden kunnen wij onze occasions ook goedkoop aanbieden. Standaard bieden wij onze auto's aan met een zeer ruime dan wel nieuwe APK keuring, en zijn we van alle markten thuis. Zo kunt u terecht bij ons voor het kopen van een auto, het inruilen en het verkopen van uw eigen auto.
Wij zijn een zogenaamd one stop autoshop. Dit houdt in dat onze auto's klaarstaan en dus ook direct mee kunnen. U kunt bij ons in principe op alle tijden terecht na het maken van een afspraak of ons bezoeken op de reguliere openingstijden. Benaderbaar, behulpzaamheid en gemoedelijkheid zijn steekwoorden waar wij veel waarde aan hechten.
Mocht u geïnteresseerd zijn in een van onze occasions is het maken van een proefrit bij ons verplicht! Wij zijn van mening dat een autoverkoop niet een eenmalig ding is, dus bieden wij ook de juiste nazorg. Uiteraard hebben wij onze auto's zelf ook uitvoerig bekeken, getest en goed bevonden alvorens wij deze aan u aanbieden.
Wij hopen u snel te zien om onder het genot van een bakje koffie voor beide partijen de juiste deal te sluiten. Tot ziens.
Openingstijden
Maandag 10:00 tot 17:00
Dinsdag 10:00 tot 17:00
Woensdag 10:00 tot 17:00
Donderdag 10:00 tot 17:00
Vrijdag 10:00 tot 17:00
Zaterdag 11:00 tot 16:00
Zondag Geopend op afspraak
Van tevoren even bellen wij zijn veel onderweg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.