Mitsubishi ASX 1.6 Intro Edition ClearTec
€ 7.995,-
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-ZKP-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-ZKP-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 177 x 162 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi ASX | Nu met eigen karakter
Nieuwe regels van de Europese Unie forceren alle fabrikanten hun auto's aan te passen voor modeljaar 2024. Ze moeten voldoen aan nieuwe veiligheidseisen en om dat te realiseren zijn veelal ingrijpende wijzigingen nodig. Mitsubishi maakt van de nood en deugd en geeft de ASX behalve meer veiligheid ook meer karakter. Hoe heeft de fabrikant dat gedaan?
De Mitsubishi ASX heeft vanaf modeljaar 2024 een sterker karakter dankzij een eigen front en eigen aankleding. De ruimte en rijeigenschappen blijven zeer goed.
Plus
- meer dan een kloon van de Renault Captur
- zeer ruim voor een auto van deze omvang
- prima rijeigenschappen
Min
- Android Automotive geeft zorgen over privacy
- plug-in hybrid niet meer leverbaar
- hoog verbruik 1.3 DI-T motor
Conclusie
De Mitsubishi ASX is aangepast voor modeljaar 2024. Dat is gedaan uit noodzaak, omdat de Europese Unie nieuwe eisen aan de veiligheidsvoorzieningen van auto's stelt vanaf 2024. Echter, Mitsubishi heeft meer dan alleen de noodzakelijke aanpassingen doorgevoerd. De top-uitvoering heeft een nieuw infotainment-systeem, dat is gebaseerd op Android Automotive en daarom alle mogelijkheden van Android in de auto biedt.
De motoren zijn niet aangepast. De 1.3 DI-T presteert goed en biedt dankzij mild-hybrid-techniek bovengemiddelde souplesse. Het verbruik is echter hoog. De 1.6 Hybrid blijft daarom de favoriet met een geslaagde balans tussen comfort, prestaties en verbruik. Dankzij kleine aanpassingen aan het onderstel zijn de rijeigenschappen verbeterd, waardoor de ASX bij een dynamische rijstijl meer karakter toont.
Naast functionele aanpassingen kan de ASX zich beter onderscheiden dankzij nieuwe stoffen in het interieur en een geheel nieuw front. Daarom is de ASX nu meer dan een kopie van de Renault Captur. De heeft ASX een eigen karakter om een eigen doelgroep te bedienen.