Bouwjaar | 19-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 21.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodebruin.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 1e Tochtweg 2 |
Postcode | 2913 LP |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 312484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruin.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2022 - 2024
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 100 km/u
Ledig gewicht: 1.615 kg
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Dit is de scherpe internet meeneemprijs Exclusief BTW Ook bieden wij de mogelijkheid van gespreide betaling in samen werking met de grootste autofinancier van Nederland - ook kunnen wij als service u helpen met uw autoverzekering , Wilt U Zelf bepalen wat u wilt betalen per maand kijk dan op de website van www.autodebruin.nl bij de knop /Financiering . Innovatieve toptechniek en een uitgesproken karakter. De BYD is een onderscheidende auto met een elektrische aandrijflijn. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor ! 45 Kwh Batterij en een WLTP Range van 230 Km ! KOSTEN RIJKLAAR MAKEN INCL AFLEVERINGS BEURT/APK € 699,- ,
= Bedrijfsinformatie =
Voor Whatsapp 06 - 44 040 156. alleen voor tekst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan NV200 | Ideaal of idealist?
Nissan is een pionier op het gebied van elektrische auto's. Terwijl vele merken experimenteren met aandoenlijk kleine of juist onbetaalbare grote elektrische auto's, bood Nissan als eerste een elektrische auto aan voor het grote publiek. Nu zet Nissan een nieuwe stap op het gebied van elektrisch rijden met de NV. Dit busje, pardon, deze gezinsauto, nee... wat is de NV eigenlijk?
Achteraf gezien had Nissan de NV veel eerder van een elktromotor moeten voorzien! Juist busjes blijven in de regio en hebben de ruimte voor accu's. De logsiche keuze voor slimme ondernemers.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen i.c.m. elektromotor
- ruim, praktisch en robuust
- zeer voordelig in aanschaf en gebruik
Min
- linker buitenspiegel onvoldoende verstelbaar
- matig stuurgevoel i.c.m. dieselmotor
- niet zo verfijnd als een personenauto of MPV
Conclusie
Eerst introduceerde Nissan de eerste serieuze elektrische auto voor het grote publiek. Nu zet Nissen een volgende belangrijke stap met een elektrische bedrijfsauto c.q. gezinsauto. In beide gevallen geldt dat de NV200 beter rijdt dan conventionele auto's en dat de (directe) uitstoot nul is.
Echter, als gezinsauto is de beperkte actieradius nog steeds bezwaarlijk. En terwijl kleine elektrische autootjes vaak worden ingezet als tweede auto waarbij het bereik van ondergeschikt belang is, is de e-NV200 bepaald geen boodschappenautootje. Als extreem ruime en milieuvriendelijke gezinsauto zal de e-NV200 Evalia daarom alleen een enkele idealist bereiken.
Bij een bedrijfsauto zijn de kosten allesbepalend en dan is de e-NV200 dé ideale oplossing. Dankzij de vele subsidies, is de e-NV200 voordelig in aanschaf, en dankzij de lage energieprijs zijn de kilometerkosten significant lager dan die van een benzine- of dieselauto. Zolang de e-NV200 regionaal wordt ingezet en/of de af te leggen afstand van tevoren bekend is, hoeft de beperkte actieradius geen bezwaar te zijn. Als bonus is de e-NV200 veel minder schadelijk voor het milieu en dat doet ook nog eens wonderen voor het imago van de berijder.