Bouwjaar | 12-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-289-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-289-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlambloem 1 |
Postcode | 3068 JE |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4565656 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spiering-pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2014 - mei 2018
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 46 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.