Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.403 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 81-XNG-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 6.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.403 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 81-XNG-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lachman 786 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Corkstraat 46unit 1.22 |
Postcode | 3047 AC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40100908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lachmanautos786.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2012
Referentienummer: APK 2025 NAP PAS
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 46 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4135 x 1765 x 1565 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.215 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 607 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 95%
Bandenprofiel achter: 95%
Van de 2e eigenaar , Nissan Juke 1.6-16v Acenta Eco van bouwjaar 2012 , Origineel Nederlands geleverde auto .
Heeft isofix , trekhaaak , aircondition ( klimaatgeregeld / Climate control ) , cruise control , onderhoudsboekje , 2x sleutels , 4x goede banden etc etc
Niet in gerookt.
Apk geldig tot Juli 2025 , Nap pas is ook ter inzage ( Rdw )
*Deze motoren zijn voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting !
€ 6949,- inruil is evt. bespreekbaar .
Meer info bel dan aub 06 40 100 908 ( 0031 6 40 100 908 )
Grtn. Romeo
Rotterdam
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lachman 786 BV is een universeel autobedrijf wij verkopen auto's in diverse prijs klasses. Omdat wij regelmatig onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U LANGSKOMT !! Wij zijn gevestigd aan de Corkstraat 46 in Rotterdam dit is een verzamelkantoor met de naam Facilitypoint. Als u beneden bij de receptie meldt dat u komt voor Autobedrijf Lachman dan komen wij u ophalen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.