Bouwjaar | 19-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.307 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-492-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.307 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-492-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bot Auto's |
Contactpersoon | J. Bot |
Adres | Stationsweg 206 |
Postcode | 3364 AP |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 413058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.botautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 378 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 288 km actieradius per uur
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,582010582011 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Van 1e eigenaar afkomstige Nissan Leaf.
Origineel Nederlands geleverd en deze auto is ook wegenbelasting vrij.
Laatste beurt is uitgevoerd op 82.947 km (zie foto).
Boekjes, beide sleutels en de Nationale Auto Pas zijn aanwezig.
Subsidie mogelijk van € 2000,-.
Zie bijgaande link voor meer informatie wat betreft de subsidie regeling:
https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte
Verder voorzien van mooie opties zoals o.a.:
Achteruitrijcamera
Audio installatie
Autom. Airconditioning/ECC
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Centr. vergrendel. afst.
Cruisecontrol
Elektr. ramen voor + achter
Lichtmetalen velgen
Navigatie
Stuurbekrachtiging
Bel gerust voor meer informatie. Tot ziens bij bot auto`s. WIJ ADVERTEREN MET CORRECTE BOUWJAREN EN KILOMETERSTANDEN. AL ONZE AUTO`S ZIJN VOORZIEN VAN EEN NATIONALE AUTO PAS.`S AVONDS GEOPEND OP AFSPRAAK. TEL: 0184
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.