Nissan Leaf N-Connecta 40 kWh 360° Camera | Adapt. cruise | Navi | Stoel-/stuurverwarming

€ 18.990,- incl. BTW

Bouwjaar 09-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.429 km
Deuren 5
Kenteken J-958-SP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf N-Connecta 40 kWh 360° Camera | Adapt. cruise | Navi | Stoel-/stuurverwarming


€ 18.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.429 km
Deuren 5
Kenteken J-958-SP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Waddinxveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuidelijke Rondweg 3
Postcode 2741 RA
Plaats Waddinxveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 622133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - apr. 2022

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 270 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 222 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:06
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:49
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 220 km
Ingeschat verbruik: 20.06 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 200 km
Actieradius praktijk winter: 173 km
Verbruik praktijk zomer: 21.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.17 kWh/100km

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK. Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Elektrisch vermogen of onderscheidend vermogen? De Nissan LEAF heeft het allebei in overvloed. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. Deze goed onderhouden Nissan heeft slechts 31429 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2020. Zelfs op de koudste dagen zorgt het verwarmbare stuurwiel, de voorstoelen en de achterbankverwarming ervoor dat u en uw passagiers het nooit koud hebben in deze luxueuze auto. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met dab!) en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en boordcomputer.

De automatische

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie