Bouwjaar | 08-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-279-GR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-279-GR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Kleiss B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiter 6 |
Postcode | 2685 LR |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 242792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokleiss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Referentienummer: #2797
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aandrijving
Actieradius: 270 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 178 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-03-2027
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard BOVAG 12 Maanden: APK, onderhoudsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Bandenset: Zomerbanden
Er is 2.000 euro Subsidie mogelijk bij aanschaf van deze Nissan Leaf!
( Let op: zolang het subsidie budget beschikbaar is; check https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte voor de details.)
De netto investering is dan €. 24.950 -/- €.2.000 = 22.950 Euro.
Onze prijs is all in.
Fabrieksgarantie tot 08-03-2027.
1 jaar BOVAG pechhulp onderweg.
Kijk op onze site voor meer info: www.autohanskleiss.nl
De (occasion) advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.