Nissan Qashqai 1.3 MHEV Acenta

€ 25.750,- incl. BTW

Bouwjaar 28-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.188 km
Deuren 5
Kenteken T-573-TV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Acenta


€ 25.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.188 km
Deuren 5
Kenteken T-573-TV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bikker B.V.
Contactpersoon J.P. Bikker
Adres Grotewaard 29
Postcode 4225 PB
Plaats Noordeloos
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 581335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobikker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie: Bij de prijs inbegrepen is 12 maanden Bovag garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Deze Nissan Qashqai komt uit 2022 en kostte toen € 36,189.-. Deze geďmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1332 cc.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van .

De personenauto heeft een topsnelheid van 196 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.2 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.De afleveringskosten zijn €495,- en is inclusief een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, en een volledige re-conditionering.

Autobedrijf Bikker is een onafhankelijk autobedrijf gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare jong gebruikte en nieuwe auto's. onze auto's zijn voorzien van Nationale Autopas en onderhoudshistorie.

Wij doen er alles aan om onze advertenties zo compleet en correct mogelijk weer te geven. Bij alle aangeboden voertuigen zijn Schrijf- en tekst fouten voorbehouden.

Graag verwelkomen wij u in Noordeloos bij Autobedrijf Bikker.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie