Bouwjaar | 18-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KBR-48 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KBR-48 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis de Vaart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kethelweg 54 |
Postcode | 3135 GM |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3249999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisdevaart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 662 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): BOVAG garantie: BOVAG Premium garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Auto gepoetst en schoon afgeleverd., Gratis vervangend vervoer (bij beschikbaarheid) en ophalen, Nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt., Tenaamstelling van uw auto op locatie en vrijwaring voor uw auto.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autohuis de Vaart bent u aan het juiste adres voor een top occasion met BOVAG garantie. u heeft altijd veel zekerheid als u bij Autohuis de Vaart koopt.
de prijzen van de auto's die op onze site staan zijn de verkoopprijzen. eventuele (BOVAG) garantie- en afleverpakketten zijn optioneel erbij aan te schaffen.
wilt u op huurkoop basis een auto kopen? u dient dan tussen 25 en 50 procent aan te betalen van het aankoopbedrag.
veelal hebben wij occasions op voorraad die maximaal 3 jaar oud zijn.
financiering is bij ons ook direct aan te vragen, vanaf €99,- per maand kunt u al in uw droomauto rijden.
financial lease en private lease ook mogelijk. zeer soepele acceptatie voor bedrijven!
Huukoop zonder BKR, auto huurkoop, auto-abonnement zonder BKR registratie en toetsing.
aanbetaling in overleg, iedereen kan rijden. kunt u wegens een negatieve BKR registratie geen auto leasen, of financieren? bij ons kunt u ten ALLE tijde terecht, aanbetaling en looptijd altijd in overleg.
50/50 deal.
Soepele acceptatie iedereen kan rijden!
Hoe werkt Huurkoop:
Zoek een Auto uit op onze website.
Aanbetaling in overleg (mag ook met inruil van oude auto zijn.)
Uw huidige auto inruilen als (gedeeltelijke) aanbetaling.
Onze auto's worden afgeleverd met een Nieuwe APK, en garantie.
Voordelen Huurkoop:
Geen tussenkomst van Financieringsmaatschappijen of banken.
Geen grote investeringen.
Geen BKR toetsing.
Aflossing in 6-12-18-24-30-36-42-48 maanden (of anders afgesproken).
Versneld aflossen boete vrij.
Geen afwijzing.
binnen een paar dagen rijden in de uitgekozen auto.
Wat wij van u nodig hebben:
Correcte betalingen op tijd.
Geldig Nederlands Rijbewijs en ID-kaart of Paspoort.
Loons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.