Bouwjaar | 25-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TFG-90 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TFG-90 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2013 - apr. 2014
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
De vier camera's genereren samen een 360 graden beeld rond de auto, zodat u een volledig overzicht hebt van wat er rondom uw auto gebeurt. Het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Boem is ho? Niet bij deze Nissan Qashqai. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer u een proefrit wilt maken en/of meer informatie wilt over de auto kunt u ons telefonisch bereiken tussen 09:00 - 19:30 uur op telefoonnummer 0180-201 707.
Voor f
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.