Bouwjaar | 25-09-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-GXG-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-GXG-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Koole |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 51 |
Postcode | 4793 AS |
Plaats | Fijnaart |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21231790 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuiskoole.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2007 - 2010
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 432 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.331 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Geldige APK en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte auto's en exclusieve auto's. We zijn al jaren bekend vanwege onze excellente service, kwaliteit en onze passie voor mens en auto. Buiten een voorraad van rond de 80 auto's komen er wekelijks nieuwe auto's binnen. Bent u op zoek naar een specifieke auto die momenteel niet op voorraad is? Neem dan telefonisch contact met ons op en wij zoeken de juiste auto met zorg voor u uit. Garantie en inruilen is geen probleem.
We leveren ook nieuwe auto's van zo goed als alle merken, vaak 10 - 15% goedkoper dan bij de dealer en gewoon met Europese fabrieksgarantie! Uiteraard kan direct een passende financiering of lease-constructie aangevraagd worden met de meest gunstige rente en voorwaarden.
U bent van harte welkom in de showroom!
Adres: Langeweg 51, 4793AS Fijnaart
Onze openingstijden:
- maandag op afspraak
- Dinsdag t/m vrijdag: 09.00 uur tot 17:00 uur.
- Zaterdag: 10:00 uur tot 13:00 uur.
- Zondag op afspraak.
Ook buiten de reguliere openingstijden willen wij u uiteraard graag van dienst zijn. Dit is mogelijk middels telefonische afspraak.
Voor meer informatie bel of WhatsApp met Onno Koole via: 06-21231790 of Martijn Koole via: 06-46195800. E-mail contact is mogelijk via: info@autohuiskoole.nl.
Aan onze advertenties wordt de grootst mogelijke zorg besteed, echter kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Ook de inruil evenals inkoop van uw auto is mogelijk. Wij zijn namelijk altijd op zoek naar goede auto's!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.