Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.721 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-986-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.721 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-986-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bodegraven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terrassonsingel 1 |
Postcode | 2411 PW |
Plaats | Bodegraven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 472808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebodegraven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.210 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zeer complete, dealer onderhouden X-Trail. Betere foto's volgen zsm na het poetsen; deze auto is net bij ons binnen. Betreft een originele Nederlandse auto dus boekjes & 2 sleutels aanwezig + een gegarandeerde kilometerstand. Getoonde prijs is zo instappen en wegrijden. U kunt ook kiezen voor ons Vakgarage Afleverpakket van € 695,- De Auto krijgt dan nieuwe APK, onderhoudsbeurt, Bovag Garantie & Vakgarage Pechhulp voor heel Europa! Nog meer zekerheid?! Laat de auto vooraf Dekra keuren; kosten koper.
Wij willen ons onderscheiden in de markt, niet door de goedkoopste te zijn maar door onze service en garantie afhandeling & het aanbieden van origineel Nederlands geleverde auto's met een aantoonbaar kloppende historie.
Ook in onze werkplaats bent u van harte welkom! Alle merken, ook leaseauto's. Wij repareren uw auto niet alleen, we onderhouden hem. Om reparaties voor te blijven adviseren we u.
Vakgarage Bodegraven, hét full-service autobedrijf in het Groene Hart van de Randstad met alle disciplines onder één dak! Je vindt ons op industrieterrein Broekvelden/Groote Wetering (0172-472808).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.