Bouwjaar | 16-06-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-PG-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-PG-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All Vehicles Holland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinweg 16 |
Postcode | 3208 KK |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 637934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allvehiclesholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/70 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 177 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Te koop : met 9 maanden apk wel met 3ton op de teller nap, rijdt en schakelt goed .
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk tegen handelsprijs!
Neem altijd van te voren even contact op of de betreffende auto er nog is , koffie wordt vers gezet als je er bent .
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30
Zaterdag op afspraak
Zondag gesloten
All Vehicles Holland
Einsteinweg 16
3208 KK Spijkenisse
bel voor info 0181637934
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.