Bouwjaar | 28-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-PS-FR Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-PS-FR Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sluis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 16 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19331956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desluisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2004
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 350 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3535 x 1620 x 1695 cm
Wielbasis: 236 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Wij hebben van onze passie, ons werk kunnen maken. Met oog op service, kwaliteit en betrouwbaarheid willen wij de klanten wat extra's bieden.
- Wij leveren auto's uit het kleine segment.
- Eventuele inruil bespreekbaar.
- Wij kunnen zelf de auto te naam stellen.
- Geen afleverkosten.
- Financiering mogelijkheden.
Kom gerust een keer langs, de koffie staat klaar.
Openingstijden:
maandag 10:00-17:00
dinsdag 10:00-17:00
woensdag 10:00-17:00
donderdag 10:00-17:00
vrijdag 10:00-17:00
zaterdag 10:00-16:00
zondag Gesloten
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend. Voor meer informatie, kunt u sms-en, mailen of bellen :0619331956
Whatsapp :0619331956
Met vriendelijke groet,
De Sluis Auto's
Industrieweg 16
3144CH Maassluis
www.desluisautos.nl
info@desluisautos.nl
Tel:0619331956
Wij doen ons best om de auto's juist te beschrijven met de aanwezige optie's. Toch kan het voorkomen dat de opties lijst niet altijd hetzelfde is als de daadwerkelijke aanwezige opties. U kunt hier dan ook, net als op spel- en drukfouten geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!