Opel Astra 1.4 Turbo Edition | RIJKLAAR |

€ 9.900,-

Bouwjaar 23-03-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.146 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZTB-35 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Opel Astra 1.4 Turbo Edition | RIJKLAAR |


€ 9.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.146 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZTB-35 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Suus Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pletterij 27
Postcode 2211 JT
Plaats Noordwijkerhout
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27200837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.suusoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard afleverpakket: Standaard afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Benodigd onderhoud (bij garage), Kop koffie of thee, glas fris of water, Kwart- tot halfvolle tank brandstof, Minimaal 6 maanden APK, Reinigen interieur en exterieur, Technische controle (bij garage), Tenaamstelling nieuwe auto, Vrijwaring oude voertuig bij inruil

Deze Opel Astra verkeerd in nette staat, is goed onderhouden en rijdt en schakelt heerlijk.
De auto is uitgerust met diverse opties zoals navigatie (navi 650 radio), airconditioning, parkeersensoren achter en ook uw telefoon verbindt u makkelijk met de radio.
Zeer fijne auto waar u met plezier nog vele kilometers in kunt rijden.
Interesse? Kom de auto gerust een keer bekijken en een proefrit rijden. Maak hier wel even een afspraak voor. Dit kan vrijwel altijd op een moment dat het voor u het beste uit komt. 7 dagen per week, zowel op de dag als in de avond.

= Bedrijfsinformatie =

Waarom een auto van Suus Occasions?

Duidelijk aanbod en heldere prijzen.

Ik werk niet met afleverpakketten.
Voor elke auto geldt dezelfde werkwijze.
Op mijn website ( www.suusoccasions.nl ) vind u alle informatie omtrent mijn bedrijf.

- Alle auto's worden technisch nagelopen en waar nodig gerepareerd
- Onderhoud wordt (indien nodig) uitgevoerd
- Minimaal 6 maanden geldige APK op elke auto
- Vrijwel alle auto's zijn direct beschikbaar
- Inruil van uw oude auto is mogelijk
- Reserveren is mogelijk, vraag naar de voorwaarden
- Suus Occasions is RDW erkend en regelt tenaamstelling en eventuele vrijwaring voor u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie