Bouwjaar | 29-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-664-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 32.425,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-664-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autobedrijven Bergschenhoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg en Land 6264 |
Postcode | 2661 KR |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8504750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Modelcode: L
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 133 kW (181 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 42 liter
Actieradius: 67 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.578 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 23 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,1 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-06-2025
Garantielabels: SPOTiCAR Premium (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Voor deze Opel Astra moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 3820 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto vergemakkelijkt het parkeren aanzienlijk, vooral in krappe ruimtes. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Het infotainmentaanbod is zeer uitgebreid. Ontspannen reizen doet u met behulp van het navigatiesysteem terwijl u muziek afspeelt via het audio-installatiesysteem met DAB-radio. Battery low? Even op de draadloze telefoonlader en gaan! Ook dashboard met spraakbediening, electronic climate control, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
De Opel Astra is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.