Opel Astra 1.6 Turbo 200PK // Carplay // Stoel/stuurverwarming voor/achter // PDC // Vol opties

€ 19.500,-

Bouwjaar 19-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.397 km
Deuren 5
Kenteken XP-816-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Opel Astra 1.6 Turbo 200PK // Carplay // Stoel/stuurverwarming voor/achter // PDC // Vol opties


€ 19.500,-

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.397 km
Deuren 5
Kenteken XP-816-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Idelenburg en van Tol
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plantage 12
Postcode 2377 AG
Plaats Oude Wetering
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 3312202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-idelenburg-vantol.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 187 x 149 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.278 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inbegrepen (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Kan gelijk mee, vloeistoffen controle
- Pakket Basis (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 3 maanden garantie op de motor & vernsellingsbak, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket plus (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 6 maanden garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): BOVAG garantie (12 maanden); 1 jaar autofirst mobiliteitspas abbonement ( 24/7 pechhulp ), 12 maanden BOVAG garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle

Deze Opel Astra komt uit 2018, werd geleverd van 24-04-2018 tot 15-02-2019 en kostte toen € 36.265,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 147 kW (200 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1278 kg. De APK is geldig tot 26-09-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie