Bouwjaar | 14-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-HX-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-HX-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Opel Astra komt uit 2002, werd geleverd van 19-02-2001 tot 12-04-2002 en kostte toen € 20.904,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 1796 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1135 kg. De APK is geldig tot 19-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren.
Neemt u snel contact met ons op?
0104373581 of info@liekendiek.nl WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.