Opel Astra 2011 1.3 CDTi S/S Edition EXPORT

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 329.187 km
Deuren 4
Kenteken 43-PTG-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Opel Astra 2011 1.3 CDTi S/S Edition EXPORT


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 329.187 km
Deuren 4
Kenteken 43-PTG-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nationale Autopark B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogeveenenweg 34
Postcode 2913 LV
Plaats Nieuwerkerk aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nationaleautopark.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2011

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4698 x 1814 x 1535 cm
Wielbasis: 269 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

EXPORT PRIJS
EX BPM
DEPOSIT: bpm500

ONLY FOR EXPORT
MOTOR START AND DRIVE

Opel Astra Sports Tourer
1.3 CDTi S/S Edition

43-PTG-8
Deze Opel Astra Sports Tourer komt uit 2011, werd geleverd van 01-12-2010 tot 31-12-2012 en kostte toen € 26.083,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1248 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 1371 kg. De APK is geldig tot 31-07-2024 en de wegenbelas

= Bedrijfsinformatie =

ADRES: HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE: 2913 LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31108082936
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31108082936

Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK

Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via Marktplaats.
Voor een snellere reactie kunt u ons bereiken via WhatsApp op het nummer +31108082936.

Nationale Autopark B.V


OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG: 10:00 T/M 18:00
DINSDAG: 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG: 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG: 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG: 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG: 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED

EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES

PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT

DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN

UK: BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVANNYAM V MISTSI, HOTOVOM ZA 5 KHVYLYN

Voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken
WWW.NATIONALEAUTOPARK.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie