Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo Online Edition, Navigatie, Airco, Cruise-control

€ 14.350,- incl. BTW

Bouwjaar 15-01-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.336 km
Deuren 5
Kenteken XJ-729-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo Online Edition, Navigatie, Airco, Cruise-control


€ 14.350,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.336 km
Deuren 5
Kenteken XJ-729-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gerritsen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veersedijk 69-71
Postcode 3341 LL
Plaats Hendrik Ido Ambacht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6812450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgerritsen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 682 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Geadverteerde prijs is inclusief ons basis afleverpakket, bestaande uit:
- 3 Maanden geldige APK
- BOVAG 40 punten check
- Vloeistof controle
- Schoonmaken in-en exterieur

Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons BOVAG afleverpakket á € 495,-. Dit ter voorkoming van verrassingen en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!
In dit afleverpakket is inbegrepen;
12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500)
Afleveringsbeurt volgens onderhoudsschema.
Nationale Auto Pas
Complete poetsbeurt.
Tenaamstellingskosten

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Gerritsen is een merkonafhankelijk BOVAG-autobedrijf gevestigd in Hendrik-Ido-Ambacht. Als hecht familiebedrijf beschikken wij over ruim 50 jaar ervaring. Zowel op het gebied van de in- en verkoop als het onderhouden en repareren van auto's.

Particuliere- en zakelijk klanten vinden al decennia lang hun weg naar ons bedrijf. Wij bieden een gevarieerd aanbod nieuwe en jong gebruikte auto's tegen scherpe tarieven aan. Ook het (totaal) onderhoud, APK-keuringen en het uitvoeren van reparaties is bij Autobedrijf Gerritsen in vertrouwde en deskundige handen. Wij staan garant voor goede service en kwaliteit!

Voor meer informatie betreffende deze auto kunt u bellen 078-6812450. Zoekt u een ander merk of type occasion, kijk dan op onze website www.autobedrijfgerritsen.nl. U bent van harte welkom in ons bedrijf.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten ontleend worden aan foutieve invoer van prijs, opties, accessoires, druk- en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie