Bouwjaar | 17-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.279 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-PJT-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.279 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-PJT-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2010 - dec. 2012
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Degelijk, actueel en betrouwbaar: daar staat Opel voor. Maar ook innovatief. Want, zeggen ze: 'De toekomst is voor iedereen?. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.
In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. In deze Opel kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. De uitrusting van deze Opel is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.