Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.669 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 19-TST-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.669 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 19-TST-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dordt-West Car Centre BV |
Contactpersoon | Bahrami |
Adres | Nijverheidsstraat 89 |
Postcode | 3316 AP |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6310009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dwcentre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 206 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Corsa Electric | Voor de lange termijn
Net voor de onthulling van de zesde generatie van de Corsa toonde Opel een bijzondere conceptcar. De "GT X Experimental" toonde het nieuwe gezicht en de nieuwe huisstijl van Opel. Echter, de Corsa was op dat moment vrijwel klaar voor productie en werd daarom het laatste model met de oude huisstijl. Voor modeljaar 2024 maakt Opel dat goed: de Corsa krijgt een nieuw gezicht! En omdat de fabrikant toch bezig was, kreeg de elektrische Corsa een nieuwe aandrijflijn. Kortom: tijd voor een nieuwe testrit!
De Opel Corsa voor modeljaar 2024 heeft de zelfverzekerde blik die moderne Opels kenmerkt. Er zijn voortaan 2 elektrische aandrijflijnen en het infotainment-systeem is online.
Plus
- Moderne, rijke uitrusting
- laag energieverbruik / groot bereik
- prima rijeigenschappen
Min
- Onwennige zitpositie voorin, matige ruimte achterin
- patroon op dashboard reflecteert in voorruit
- nauwelijks stiller dan conventionele auto vanwege bandengeluid
Conclusie
De zesde generatie van de Opel Corsa had een probleem: timing. Toen het model werd geïntroduceerd was het net te vroeg om te profiteren van de nieuwe huisstijl van het merk. Met de facelift voor modeljaar 2024 wordt dat probleem opgelost. Voortaan heeft de Corsa hetzelfde moderne en zelfverzekerde front als de recentere modellen van Opel.
En omdat Opel toch bezig was, kreeg de Corsa een aangepast infotainment-systeem en een geheel nieuwe elektromotor. Met de grote actieradius en het relatief snelle laden is de Corsa Electric niet langer een elektrische stadsauto, maar ook een serieuze kandidaat voor lange afstanden. Bovendien wordt elektrisch rijden hiermee wederom betaalbaarder, want voor een dergelijk groot bereik is niet langer een elektrische SUV of middenklasser vereist. Zo is de Opel Corsa Electric klaar voor de lange termijn!