Bouwjaar | 21-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.781 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-JVX-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.781 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-JVX-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zeegers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middelblok 190 |
Postcode | 2831 BR |
Plaats | Gouderak |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 787386 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzeegers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - jul. 2013
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Welkom Bij Autobedrijf Zeegers
Wij als autobedrijf begrijpen dat klanten niet graag uit huis gaan, om naar een showroom te komen. Wij als Autobedrijf Zeegers willen daarom een unieke service aanbieden. Mocht u
op onze website een auto vinden die u graag wilt kopen dan komen wij deze graag aan de deur afleveren.
Van online verkoop tot thuisbezorging !
!! ALLE INRUIL MOGELIJK van een VLIEGTUIG tot en met een FIETS !!
Te bereiken via:
06-47718298 ook kunt u ons /video chatten / mailen of WHATSAPPEN !!
018-2787386
Autobedrijf Zeegers
Middelblok 190
2831BR Gouderak
info@autobedrijfzeegers.nl
www.autobedrijfzeegers.nl
Autobedrijf Zeegers bestaat sinds 1977 uit een familie bedrijf met generaties aan vakmanschap en kwaliteit.
Service en klantvriendelijkheid staat bij ons altijd op de 1e plaats!
Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste occasion.
TRANSPORT (internationaal) is ook mogelijk in overleg met één van onze medewerkers.
De occasions die bij ons geadverteerd zijn hebben, of kunnen geleverd worden met een nieuwe A.P.K !!
Voor info, foto's, video's of eventuele inruil neemt u contact op met onze verkoper Marcel JR/SR.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.