Bouwjaar | 12-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.104 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-SKJ-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.104 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-SKJ-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KN Automotive |
Contactpersoon | nordin |
Adres | Nieuwe Gouwe W.Z. 3 |
Postcode | 2802 AN |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43222850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4908 x 1858 x 1520 cm
Wielbasis: 2.737 cm
Inhoud laadruimte: 540/1.530 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 245/45/R18
Zeer nette, ruime en rijk uitgeruste OPEL INSIGNIA SPORTS TOURER 1.4 TURBO uit het jaar 2011. Het betreft een origineel Nederlands geleverde auto met Nationale Auto Pas. Auto rijdt, schakelt en stuurt prima. Staat op 4 z.g.a.n banden. Onderhoudsboekjes aanwezig.
Voorzien van onder ander:
-Airco Clima
-Cruise Control
-Navi
-Multifuntioneel stuurwiel
-Parkeer sensoren VOOR EN ACHTER
-18 INCH lichtmetalen velgen
-USB EN AUX aansluiting
-Mistlampen voor
-Automatische verlichting
-Regensensor
-4 elektrische ramen
-Midden armsteun voor en achter
-Elektrisch verstelbare spiegels
Wij rekenen geen afleverkosten of afleverpakketten.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juist gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.