Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-387-DB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-387-DB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Limoversluis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Muzieklaan 50 |
Postcode | 2717 CX |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)79 - 3510030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limoversluis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 186 x 153 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Limoversluis Bovag Plus +: Wilt u extra zekerheid?! Dan is het Limoversluis Pluspakket van € 795,- voor u de juiste keus. Dit pakket bestaat uit: Minimaal 12 maanden APK , poetsen / reinigen in- en exterieur, halve tank brandstof en afleverbeurt.
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Limoversluis is al 35 jaar een begrip in Zoetermeer en omstreken . Het bedrijf geniet van een hoge klantentevredenheid, gastvrijheid, gemoedelijkheid en hedendaags automanagement staan aan de basis van de groeiende groep trouwe rijders. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. Kijk onze klantbeoordelingen op www.limoversluis.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.