Bouwjaar | 15-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-JNX-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-JNX-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R.B. Autoplaza |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 42 |
Postcode | 2401 LK |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 433352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.RBAUTOPLAZA.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 236 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.625 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.280 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 0 euro levering Pakket (zonder meerprijs): 1, Geldige APK 2, Vloeistoffen check 3, Wassen / zuigen 4, Bedrijfs klaar 5, Garantie geen
- GARANTIE ZEKERHEID PAKKET (€ 495): 1, Nieuwe apk, incl alle uitkomende kosten 2, Cleaning service interieur en exterieur / krassen polijsten / ozon behandeling 3, Service beurt + Vloeistoffen ( oil ) check 4, Garantie op motor + Versnellingsbak ongeacht aantal km's5, Een gratis leen auto tijdens reparatie periode
NIEUW BINNEN , ONGEPOETST OP DE FOTO ! ! !
Heerlijk dikke Insignia sport met de zeer vlotte 2.0 Turbo motor.
Zoeft over de weg, zeer comfortabel !
De 18 inch wielen en het pano dak maken deze auto helemaal af kwa
luxe en uitstraling.
Voertuig verbruikt koelvloeistof !
Dient hersteld te worden.
Zodoende de scherpe prijs !
RB AUTOPLAZA ! ! !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.