Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.558 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.558 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopartners De Blaak 2.0 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | P.C. Hooftstraat 14 |
Postcode | 2985 BK |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 610278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartners-deblaak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: mrt. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxBxH): 496 x 192 x 194 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Laadvermogen: 1.126 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket 1: *Nieuwe APK *Onderhoudsbeurt *Halve tank *6 Maanden Garantie
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn exclusief afleverkosten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.