Bouwjaar | 22-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-XJH-78 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-XJH-78 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2014 - apr. 2018
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 348 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
De charme van Franse merken is onweerstaanbaar. Fantastisch rijcomfort en mooie lijnen, maar onderschat ook de prestaties en de constructiekwaliteit niet! Hij rijdt lekker, deze Peugeot. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur, metallic lak en start-stopsysteem.
Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 108 samen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Peugeot 108 perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 108 | Leeuwenwelp
De 108 is het instapmodel van Peugeot. Met de nieuwe 1.2 motor en het GT-Line uitrustingsniveau weet zelfs dit kleinste model te charmeren als een echte Peugeot.
Plus
- Levendige, sterke 1.2 Puretech motor
- Doordacht concept
- Elegante vormgeving
Min
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- MirrorLink niet meer ondersteund door fabrikanten
- minder overzichtelijk in 5-deurs uitvoering
Conclusie
De 108 is het instapmodel van Peugeot. Door de ontwikkelkosten te delen met Citroën en Toyota, konden de drie merken toch een concurrerende auto ontwikkelen in het laagste segment van de markt. Peugeot gaf de 108 bovendien een heel eigen karakter door te kiezen voor een elegante uitstraling en een complete uitrusting (zij het soms iets eenvoudig uitgevoerd).
Wanneer wordt gekozen voor de 1.2 motor, dan is de 108 levendig en zelfs uitdagend te noemen. De hier gereden GT-Line voegt daar een sportief uiterlijk aan toe. Dapper, levendig en elegant: dat maakt deze 108 tot een échte leeuwenwelp.