Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.650 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 89-NP-XN Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.650 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 89-NP-XN Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MB Cars Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hongkongstraat 66 |
Postcode | 3047 BS |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36276928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mbcarscenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 485 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's worden altijd afgeleverd met een nieuwe of recente APK, tenzij anders vermeld.
Wij berekenen geen afleverkosten wanneer u een auto bij ons koopt.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging cq proefrit in deze auto!
Wij zijn geopend op maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 21.00 uur.
BELANGRIJK!!! Wij vragen u altijd even te bellen voordat u ons wil gaan bezoeken. Wij zitten vaak op de weg om onze snel wisselende voorraad aan te vullen. En het zou heel jammer zijn als u voor een dichte deur komt te staan!
Inruil is mogelijk, stuur ons een paar foto's en wat informatie van de in te ruilen auto/motor en wij zullen u zo spoedig mogelijk een inruilvoorstel doen.
Vrijwaren kan bij ons 24/7.
Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
MB Cars Center
Hongkongstraat 66
3047 BS Rotterdam
Tel: 06-36276928 (ook Whatsapp)
Facebook: MB Cars Center
Website: https://mbcarscenter.nl
E-mail: info@mbcarscenter.nl
RDW erkend
Vrijwaren mogelijk
ELKE ZONDAG GEOPEND!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.