Bouwjaar | 15-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.254 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 34-RD-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.254 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 34-RD-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Klip |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Gustoweg 47 |
Postcode | 3029 AR |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4733271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoklip.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 938 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Welkom bij autobedrijf de Klip.
Wij zijn al meer als 45 jaar een vertrouwd begrip in Rotterdam en omstreken.
Service en klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Al onze auto's zijn afkomstig van erkende dealerbedrijven waarbij de kilometerstanden zijn gegarandeerd en aantoonbaar via NAP-teller rapport.
Inruil van uw auto ,motor ,caravan ,boot ,camper etc. is mogelijk.
Uiteraard garanderen wij u een eerlijke markt waarde vergelijkbaar met de welbekende verkoopsites.
De beste optie voor inruil is:
Dat u een bezoek brengt aan onze showroom om de juiste prijs indicatie te bepalen.
Is dit niet voor uw mogelijk dan graag een uitgebreide email of whatsapp via ons whatsapp nummer met daarin een zo goed als mogelijke beschrijving van uw auto met het liefst foto's en een prijsindicatie.
Inruil is altijd mogelijk ongeacht bouwjaar of staat van uw auto.
Onze auto's zijn schadevrij en onderhoudsboekjes zijn aanwezig.
Bij elke verkoop hanteren wij 249,- euro afleverkosten.
Standaard leveren wij de auto met een beurt en een nieuwe apk.
Huisgarantie zit standaard in het afleverpakket.
Internetprijzen zijn handelsprijzen/meeneemprijzen/bodemprijzen.
Bij import auto's zijn de papieren en onderhoudsboekjes aanwezig zodat de kilometerstand gecontroleerd kan worden.
Denkt u aan financieren?
Wij helpen u graag met een passend financieringsvoorstel op maat.
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30
Zaterdag van 09:00 tot 17:00
Zondag op afspraak
Heeft u interesse in deze auto?
Neemt u dan contact met ons op en wij zetten de auto klaar voor een proefrit.
Autobedrijf de Klip
Gustoweg 47
3029AR Rotterdam
Info@autoklip.nl
010-4733271(Telefonisch contact)
0610991601 (WhatsApp contact)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.