Bouwjaar | 28-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.389 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | RV-330-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.389 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | RV-330-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sluis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 16 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19331956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desluisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3822 x 1673 x 1435 cm
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Wij hebben van onze passie, ons werk kunnen maken. Met oog op service, kwaliteit en betrouwbaarheid willen wij de klanten wat extra's bieden.
- Wij leveren auto's uit het kleine segment.
- Eventuele inruil bespreekbaar.
- Wij kunnen zelf de auto te naam stellen.
- Geen afleverkosten.
- Financiering mogelijkheden.
Kom gerust een keer langs, de koffie staat klaar.
Openingstijden:
maandag 10:00-17:00
dinsdag 10:00-17:00
woensdag 10:00-17:00
donderdag 10:00-17:00
vrijdag 10:00-17:00
zaterdag 10:00-16:00
zondag Gesloten
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend. Voor meer informatie, kunt u sms-en, mailen of bellen :0619331956
Whatsapp :0619331956
Met vriendelijke groet,
De Sluis Auto's
Industrieweg 16
3144CH Maassluis
www.desluisautos.nl
info@desluisautos.nl
Tel:0619331956
Wij doen ons best om de auto's juist te beschrijven met de aanwezige optie's. Toch kan het voorkomen dat de opties lijst niet altijd hetzelfde is als de daadwerkelijke aanwezige opties. U kunt hier dan ook, net als op spel- en drukfouten geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.