Peugeot 206 1.4 Gentry 5-deurs met aurco

€ 1.390,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.475 km
Deuren 5
Kenteken 26-JL-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 1.4 Gentry 5-deurs met aurco


€ 1.390,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.475 km
Deuren 5
Kenteken 26-JL-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Griffioen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordeindseweg 362
Postcode 2651 LN
Plaats Berkel En Rodenrijs
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 5110260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogriffioen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 1998 - okt. 2003

Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Peugeot 206. Deze auto komt uit het bouwjaar 2002. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Peugeot horen onder meer warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Elk spatje op de voorruit wordt gesignaleerd door de regensensor en meteen worden de ruitenwissers naar behoefte ingeschakeld. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn voor een proefrit alleen op afspraak open - Onze openingstijden: - maandag t/m zaterdag van 9.00u tot 17.00u - zondags van 10:00u tot 15:00u - Inruil van uw oude auto is mogelijk, ook zonder APK - Wij kunnen uw auto overschrijven/op naam zetten/ exporteren - U kunt bij ons pinnen - We kunnen u helpen uw auto te verzekeren. Voor info 06 33 00 99 40 of 010-511 02 60

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie