Bouwjaar | 21-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.736 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-LN-TV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.736 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-LN-TV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Emcoos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 38 |
Postcode | 3034 KB |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4668190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.emcoos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE. GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK
Peugeot 206 1.6-16V Gentry Premium * Arco * 4X Elekt ramen * 5 deurs
- Kenteken: 65-LN-TV
- Merk: Peugeot
- Model: 206
- APK tot: 24-02-2025
- Tellerstand: 238736 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1587 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: NFU
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 1002 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 382 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 14"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco met automatische regeling
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
INRUIL MOGELIJK
ALLE KEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
VOOR MEER INFORMATIE EN VRAGEN BEL GERUST 010-4668190
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE.
GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK
DISTRIBUTIERM + WATERPOMP VERVANGEN 05-2024 KM 238.665
PAS GROTE ONDERHOUD GEHAD OP 05-24 KM 238.652
RIJDT EN SCHAKELT ZEER GOED
ABSOLUUT IN GOEDE STAAT
AIRCO
STUURBEKR.
ELEKT. RAMEN VOOR + ACHTER
CENTRALE DEURVERGRENDELING
5 DEURS
Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Autobedrijf Emcoos
Veilingweg 38
3034KB Rotterdam
010-4668190
info@emcoos.nl
Openingstijden: Ma T/M Za 9.00 uur tot 18.00 uur
www.emcoos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.