Bouwjaar | 28-07-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.812 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-FV-TN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.812 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-FV-TN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Kok Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van der Heydenstraat 10 |
Postcode | 2665 JA |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46531606 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekokautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Voor de echte liefhebber: Peugeot 206 2.0 GTi van de 1e eigenaar, slechts 63.812 km origineel NL met NAP. De door de zon vergane lak is volledig aangepakt, de auto is compleet professioneel overgespoten, foto's van het geheel overspuiten zijn aanwezig evenals de factuur. Reeds uitgevoerd: Grote beurt met alle filters en bougies, 2 nieuwe
banden, nieuwe accu en dynamo.
= Bedrijfsinformatie =
De Kok Automotive is een gepassioneerd, jong bedrijf dat zich richt op in- en verkoop van nauwkeurig geselecteerde jong gebruikte auto's.
Wij zijn veel onderweg om onze voorraad aan te kopen, hierdoor werken wij niet met vaste openingstijden. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn en de aandacht te geven die u verdient werken wij uitsluitend op afspraak. Wij zijn het gehele jaar (op afspraak) geopend, ook in de avonduren.
Wij horen graag van u.
Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.