Bouwjaar | 25-06-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-JN-SG Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-JN-SG Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Dordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 20 |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45106099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazadordrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 974 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
TEKST OM EXTRA AANDACHT AAN TE GEVEN.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijst. Neem altijd optielijst door met de verkoper.
* Pinnen is helaas niet mogelijk bij Autoplaza Dordrecht, wel overmaken (Graag rekening houden met een verhoging van de limiet van 4 uur).
* Reserveringen worden alleen geaccepteerd als klanten onderweg zijn.
* Wij beschikken over de onderhoudshistorie of de N.A.P van al onze auto's .Alle auto's worden afgeleverd met een APK-keuring.
* Financiering/verzekering/ garantie mogelijk
bij ons :
X geen afleverkosten ( bij zo meenemen
X gratis vloeistof controle beurt ( bij zo meenemen)
X 6/12 maanden garantie in overleg ( i.c.m grote beurt en garantie pakket)
X financiering en verzekering mogelijk
X Elke aankoopkeuring, Dekra / ANWB / Bovag is toegestaan, let wel: de kosten van deze keuring zijn voor de aanvrager !!
INRUIL IS MOGELIJK, PAS NA BEZICHTIGING KUNNEN WE EEN PRIJS GEVEN VOOR UW AUTO
AUTOPLAZA DORDRECHT
MADAME CURIESTRAAT 20
3316 GN DORDRECHT
TEL: 0850600160
MOB: 0645106099
Web: www.autoplazadordrecht.nl
Openingstijden:
Maandag: 09.00 tot 17.00
Dinsdag : 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 18.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 10.00 tot 16.00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.