Bouwjaar | 31-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-JRG-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-JRG-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolters Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kiotoweg 405B |
Postcode | 3047 BG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowolters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Peugeot 207 komt uit 2009, werd geleverd van 01-01-2009 tot 31-08-2009 en kostte toen € 16.644,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1397 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1145 kg. De APK is geldig tot 23-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Kenmerkend design en uitstekende prestaties. Dat is Peugeot, Motion & Emotion. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers en spiegels in carrosseriekleur en metallic lak.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
HET GAAT HIER OM EEN MEENEEMPRIJS ZONDER GARANTIE.
VOORKEUR EXPORT
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.