Bouwjaar | 19-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Afmetingen (LxBxH): 41 x 18 x 14 cm
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Peugeot 208 komt uit 2020, werd geleverd van 15-07-2019 tot 24-08-2021 en kostte toen € 28.194,-. Deze Peugeot 208 1.2 PureTech Allurestaat op kenteken GPB-97-L, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,3 liter per 100 km en hij weegt 1065 kg. De APK is geldig tot 19-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Peugeot, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
0104373581 of info@liekendiek.nl WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.