Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PF-361-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PF-361-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Zessen Lexmond BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 6 |
Postcode | 4128 LC |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 358000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zessen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - jun. 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Origineel Nederlands geleverde auto van eerste eigenaar.
Deze 3008 van 2017 heeft 89360 kilometer op de teller. Een krachtige viercilinder benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Tot de uitrusting van deze Peugeot behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Bijzonder prettige optie is de keyless entry. De sensor herkent uw aanwezigheid en de auto gaat van het slot. Natuurlijk behoren lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 3008 samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Peugeot. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.