Bouwjaar | 28-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-266-PS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 46.925,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-266-PS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autobedrijven Bergschenhoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg en Land 6264 |
Postcode | 2661 KR |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8504750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 155 kW (211 PK)
Vermogen elektromotor(en): 157 kW (213 PK)
Koppel: 345 Nm
Aandrijving
Actieradius: 525 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 189 x 167 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 2.640 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 79 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 170 kW, 755 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 21 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-05-2026
Garantielabels: SPOTiCAR Premium (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 362 km
Ingeschat verbruik: 23.44 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 390 km
Actieradius praktijk winter: 336 km
Verbruik praktijk zomer: 23.07 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.64 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 171 kWh/100km
Niet alleen de techniek van deze elektrische Peugeot e-3008 is vernieuwend. Ook het ontwerp onderscheidt zich duidelijk van de massa. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 5500 kilometer afgelegd. De krachtige motor geeft deze Peugeot uitstekende prestaties. Deze Peugeot e-3008 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. De koplampen met matrix LED-verlichting geven daglichtkwaliteit zonder tegenliggers te hinderen. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. De 360 graden camera op deze auto wordt verzorgd door vier geavanceerde camera's. Het biedt garantie van uitstekende beeldkwaliteit. Met adaptive cruise con
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.