Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulder Van Mill Gorinchem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaart 1 |
Postcode | 4206 CC |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 611212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2024
Modelcode: 1PP8
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 59 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 162 x 184 x 445 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.808 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,4 kWh/100km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-05-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Mulder Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
o Reinigen
o Gegarandeerde kilometerstand
o Tenaamstelling
o Geldige APK
o Vloeistoffen controle
o Minimaal 10 liter brandstof (Mulder Basis)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Comfort Afleverpakket (€ 899 meerprijs):
o Reinigen inclusief grondige poetsbeurt
o Minimaal 12 maanden APK
o Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
o Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
o Volle tank brandstof (Mulder Comfort en Mulder Excellent)
o Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
o Mulder Aflevertas (gevarendriehoek, lifehammer, veiligheidshesje)
o BOVAG of merkgarantie (afhankelijk van de betreffende occasion*)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Excellent Afleverpakket (€ 1.199 meerprijs):
o Inclusief Mulder Comfort Afleverpakket met aanvullende zaken zoals
o Fles motorolie
o Lakstift
o Afvullen van het aircosysteem
o Waxoyl / Waxguard behandeling
Dit afleverpakket
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.