Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.509 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-PN-PR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.509 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-PN-PR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Blokland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voetiushof 22 |
Postcode | 3052 AW |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Website | www.bloklandvw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2004
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4419 x 1757 x 1544 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.299 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.399 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Leuke auto rijdt en schakelt super
Word verkocht met een nieuwe apk!
Nieuwe Apk?
Radio cd speler?
Stuurbekrachtiging?
Elektrische ramen?
5 deurs?
Ijskoude airco???
Inruil is mogelijk !
wij zien u graag terug bij Garage Blokland
Wij zijn zeven dagen per week geopend waarvan zondag en s'avonds op afspraak
Ons adres is Voetiushof 22,
3052 AW Rotterdam
Mobiel nul zes 499.167.30
Facebook Garage Blokland
Wij zijn een ERKEND BOVAG/RDW bedrijf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.