Bouwjaar | 29-09-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.514 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-GZB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.514 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-GZB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Meijndert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonweg 1B |
Postcode | 3208 KD |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harrymeijndert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2006 - aug. 2008
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 271 cm
Inhoud laadruimte: 503 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Harry Meijndert
Newtonweg 1 B
3208 KD Spijkenisse
TEL: 0181-617559
Al meer dan 60 jaar gespecialiseerd in onderhoud en reparatie. Altijd rond de 50 occasions in alle prijsklassen. Al vanaf 500 euro met APK.
Kijk ook op onze website www.harrymeijndert.nl
??????? ? ?????????. (We spreken ook Bulgaars.)
??? ?? ??????? ??-??????. (We spreken ook Russisch.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.