Peugeot 308 1.2 PureTech Blue Lease Premium Nap |Led |Navi

€ 8.795,-

Bouwjaar 07-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.463 km
Deuren 5
Kenteken GN-241-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 308 1.2 PureTech Blue Lease Premium Nap |Led |Navi


€ 8.795,-

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.463 km
Deuren 5
Kenteken GN-241-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KSR Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenkade 4
Postcode 2984 AA
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18580091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ksrautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil mogelijk

Voor meer info of het maken van een afspraak kunt u gerust even bellen, mailen of appen!

Wij kunnen op locatie de door u gekochte auto tenaamstellen en uw oude voertuig vrijwaren (RDW erkend) 7 dagen per week beschikbaar, let op wij werken alleen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie