Bouwjaar | 16-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.604 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KGB-02 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.604 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KGB-02 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bodegraven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terrassonsingel 1 |
Postcode | 2411 PW |
Plaats | Bodegraven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 472808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebodegraven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.257 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zeer complete, keurig onderhouden 308 o.a. rondom parkeersensoren, navigatie en fijne automaat. Origineel Nederlandse auto, dus historie aanwezig en een gegarandeerde kilometerstand! Getoonde prijs is zo instappen en wegrijden. Je kan ook kiezen voor afleverpakket van € 695,-. De auto krijgt dan een nieuwe APK, onderhoudsbeurt, 12 maanden Bovag Garantie & Vakgarage Pechhulp voor heel Europa! Nog meer zekerheid?! Laat de auto vooraf Dekra keuren; kosten koper.
Wij willen ons onderscheiden in de markt, niet door de goedkoopste te zijn maar door onze service en garantie afhandeling & het aanbieden van origineel Nederlandse auto's met een aantoonbaar kloppende historie.
Ook in onze werkplaats bent u van harte welkom! Alle merken, ook leaseauto's. Wij repareren uw auto niet alleen, we onderhouden hem. Om reparaties voor te blijven adviseren we u. Vakgarage Bodegraven, hét full-service autobedrijf in het Groene Hart van de Randstad met alle disciplines onder één dak! Je vindt ons op industrieterrein Broekvelden/Groote Wetering (0172-472808).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.