Peugeot 308 CC 1.6 THP Noir & Blanc

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-10-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.306 km
Deuren 2
Kenteken 65-NLX-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 308 CC 1.6 THP Noir & Blanc


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-10-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.306 km
Deuren 2
Kenteken 65-NLX-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wolters Autohandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kiotoweg 405B
Postcode 3047 BG
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowolters.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Deze Peugeot 308 CC komt uit 2010, werd geleverd van 01-04-2010 tot 31-05-2011 en kostte toen € 39.200,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 215 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1490 kg. De APK is geldig tot 26-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Natuurlijk behoren buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 308 CC is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesyst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie