Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.855 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GB-464-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 11.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.855 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GB-464-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Ypenburg |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Mercuriusweg 20 |
Postcode | 2516 AW |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3000713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-ypenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2012 - aug. 2014
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Peugeot 308 CC 1.6 THP Roland Garros Met 97.855 Km , Leer , Navi , Airco , Nekverwarming , Cruise Control ......NIEUWSTAAT ..........
= Bedrijfsinformatie =
LET OP DIT IS EEN INTERNET MEENEEMPRIJS, Kijk voor onze garantie bepalingen op onze website. LIKE ons op FACEBOOK & INSTAGRAM en blijf automatisch op de hoogte van onze nieuwe voorraad!, Auto-Ypenburg is een Nationale Auto Pas en RDW erkend bedrijf. In onze showroom staat een ruim aantal gesorteerde occasions veelal van 1e eigenaar en met onderhoudshistorie. Wij kunnen uw nieuwe auto ter plekke op naam zetten, u kunt dus direct rijden. Voor meer foto's, openingstijden en adres kijkt u op onze website. Onze Advertentie's worden met de grootste zorg op het internet geplaatst, mochten er onverhoopt toch fouten staan vermeld kunnen daaraan geen rechten worden ontleend. Graag tot ziens bij Auto-Ypenburg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.