Peugeot 408 1.6 HYbrid GT 225 EAT8 First Edition | Panoramadak | Focal Audio | Stoelgeheugen | Navigatie | 360 Camera | Adaptive Cruise Control |
€ 37.745,-
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-255-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Peugeot 408 1.6 HYbrid GT 225 EAT8 First Edition | Panoramadak | Focal Audio | Stoelgeheugen | Navigatie | 360 Camera | Adaptive Cruise Control |
€ 37.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-255-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Peugeot Ridderkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kolenbranderstraat 6 |
Postcode | 2984 AT |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8504350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - feb. 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Actieradius: 64 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.681 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Een stationwagen heeft de naam, de hatchback de ruimte. En helemaal naar keuze. Met de achterbank neer is het helemaal een laadvloer! De auto is van het bouwjaar 2023 en is van de eerste eigenaar. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Het interieur baadt in een zee van licht door het glazen panoramadak. Al is het nog zo fr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 408 | Aanbod zonder vraag
Peugeot heeft meer dan eens de trend gezet door een compleet nieuw type auto te introduceren voordat daar enige vraag naar was. Nu probeert de Franse fabrikant dat opnieuw met de 408: een middelgrote auto die het midden houdt tussen een sedan, een coupé en een SUV. Is dit aanbod van voldoende kwaliteit om vraag te creëren?
De Peugeot 408 is een middelgrote auto met grootse allure. De 408 is origineel gelijnd, biedt volop ruimte en moderne aandrijflijnen. De i-Cockpit zorgt voor een unieke ervaring.
Plus
- volop ruimte achterin
- origineel concept
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- elektrische auto pas vanaf 2024
- Diverse schoonheidsfoutjes in nieuwe software
Conclusie
Met de 408 biedt Peugeot een nieuw type auto waar logischerwijs nog geen vraag naar is. Een proefrit wijst uit dat de 408 veel in zich heeft om die vraag te creëren. Dat begint met het onderscheidende uiterlijk en de riante binnenruimte, vooral achterin. De iCockpit zorgt voor een unieke ervaring. Deze opzet geeft betere controle over de auto en goed overzicht over de instrumenten.
Met de hogere bouw wil Peugeot mensen uit de SUV krijgen. De 408 heeft een hogere instap en zit dan gemiddeld, maar wel het lage zwaartepunt en dus de superieure stabiliteit en verfijning van een sedan of coupé. Met de afmetingen is de 408 beter handelbaar en dynamischer dan traditionele grotere sedans. Tenslotte zorgt de hybride-aandrijving voor een fluisterstille loop, prima prestaties en een gunstig verbruik.